
Rendelés és szállítás
A személyes vásárlás menete
1. Személyesen egy előre egyeztetett időpontban tudsz eljönni hozzám. Az időpont egyeztetés e-mailen vagy telefonszámon lehetséges. E-mail: toth.kovacs.gertrud@gmail.com vagy telefonszám: +36-20-206-7310
Mindenképpen kérj előzetes információkat a termék főbb jellemzőiről, a vételár összegét a helyszínen pedig készpénzben (jelen állapot szerint magyar forintban) tudod kifizetni nekem vagy az engem képviselő személynek (eladó). Az átvett nyugtát (vagy a készpénzfizetési számlát) - amely a mindenkori aktuális rendelkezéseknek mind formai mind tartalmi szempontból megfelelőnek kell lennie - őrizd meg!
Mielőtt a terméket birtokba veszed, győződj meg annak hibátlanságáról!
Internetes megrendelés, vásárlás és menete
1. Az általam tervezett és készített és eladásra kínált egyedi kézműves termékeket és azok ismertetőjét https://gerti-gyanta-ekszerek-es-ajandektargyak3.cms.webnode.hu oldalon találod meg.
A feltüntetett ár magyar forintban értendő!
2. A termékek megvásárlása vagy megrendelése nem köt regisztrációhoz.
A megrendelést a honlap kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken keresztül adhatod le, szállítás esetén a postázási adatokkal.
Itt lehetőség kínálkozik egyedi igények és elképzelések megadására is.
Hibásan leadott rendelések esetében a teljesítés nem lehetséges!
3. Az on-line rendeléseket kétféle módon fizethető:
- utánvételes fizetéssel a futárnak.
- banki átutalással a 12096729-00191917-00100003 számlaszámra. (Raiffeisen - Tóth Gertrúd)
4. A csomagolás és csomagküldés/kézbesítés költsége minden esetben feltüntetett árhoz hozzáadódik. (Az aktuális postai díjszabás a Posta weboldalán megtalálható)
5. A házhoz szállítás pontos teljesítése érdekében ajánlatos a megrendelő által használt mobiltelefonszámot is megadni, amelyen a futár el tudja érni. Ha a megadott számon nem érhető el és emiatt hiúsul meg a kézbesítés, akkor az újbóli kiszállítás költsége is a megrendelőt terheli. A szállítási- csomagolási költséget akkor is ki kell fizetni, ha a megrendelő a megrendelt terméket nem veszi át, mert az a tranzakció (az on-line vásárlás) szerves része.
Az "elállási jog" gyakorlati megvalósulása
1. Ha a vevő a megrendelés illetőleg a vásárlás után meggondolta magát, akkor külön indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, de ezt a szándékát 8 munkanapon belül jeleznie kell nekem e-mailben vagy telefonon. Ezt követően a terméket saját költségén tudja visszajuttatnia hozzám.. Az elállás bejelentésével egyidejűleg kell megállapodni egyénileg arról, hogy a kifizetett vételárat milyen formában és hová kéri az elállási jogával élő vásárló (megrendelő).
2. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibáért természetesen a megrendelő felel. Itt minden esetben az életszerűség az irányadó. (Egy extrém példa: Rendeltetésének megfelelően használták, de leejtették és összetört vagy megsérült, rendeltetésének megfelelően használták, de a gyerek bekente kék festékkel, a kábelt kitépte... stb.)
3. Nem érvényesíthető az elállási jog az egyedi megrendelés esetében. Egyedi felirat, díszítés, és hasonlók ugyanis ezek eleve kizárják a tovább értékesítés lehetőségét.
4. A feltüntetett ár minden esetben a bruttó árat jelenti szállítási költség nélkül.
5. A megrendelések feldolgozása a megrendelést követő naptól számított 5 munkanapon belül történik. Erről a megrendelő telefonon vagy e-mailben értesítést kap. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések esetében is a visszautasításra. Ilyen esetben a már kifizetésre került összeg visszajuttatásáról haladéktalanul intézkedünk.
Szállítási lehetőségek
1. A megrendelt terméket igény szerint házhoz szállítjuk. A szállítási költség a futárszolgálat díjszabása szerint változó lehet. (Az árak megközelítőleg 2000.- . 3400 forint között várhatóak.)
Tekintve, hogy a kézbesítés munkaidőben történik, olyan szállítási címet érdemes megadni (p.: munkahelyi cím), amely címen a megrendelő vagy annak megbízottja a csomagot át tudja venni.
A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés díját, valamint az újbóli kézbesítés díját a megrendelő köteles állni.